Ida's 20 års firande

Elinore's mamma hämtade upp mig och Elli hos mig vid halv 7
för att skjutsa oss till Sara där vi skulle tillbringa kvällen.

Bjöds på jätte god buffé, verkligen behövligt! Elli och jag var nämligen
jätte hungriga för vi hade bara ätit frukost.

Efter maten vart det mycket skit snack som vanligt, vi delade även upp oss
i två lag och körde charader då vi skulle imitera personer.. 
Blev tex: Ica Ulf, Kronprinsessan Viktoria, Profeten Mouhammed, Tiger Woods,
Björn Gustafsson och många fler.. 

Vid 12 tiden åkte vi in mot stan för att slå klackana i taket. 
De flesta av tjejerna körde en nykter kväll så det var bara några stycken av oss 
som drack drinkar och dansade järnet :D. 

Måste säga att det vart en väldigt, väldigt trevlig kväll och det får jag tacka 
mina underbara tjejer för :) tack tack. 
Hoppas alla hade en lika trevlig kväll som jag! 
         

Fler bilder finns upplagda på facebook.com
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0