Hos Elinore

Dagen har spenderats med Alexandra, först en sväng till Ikano
och sen hem till mig för att bara ta det lugnt :)

Vi:
• Färgade mitt hår
• Käkade pannkakor
• Kollade festklipp och resa till Barcelona

Vid nio-tiden åkte vi och hämtade Elinore på hennes jobb,
sen lämnade jag av Alex hemma hos henne medan Elli & jag åkte hem till Elli,
ska som sagt sova här inatt för hon vågar inte sova ensam ;) HAHA.

Imorgon blir det en sväng på stan för Elli ville hitta något att ha på sig på kvällen
och sen behövde hon även köpa på sig lite alkohol ;)
Sen ska vi tillbaka hit för att fixa i ordning oss :) wiii, längtar!

Just nu står Elli i duschen och tvättar ur färgen som jag slängde i i hennes
hår förut! Jag hoppas att det blev bra! :)

Hoppas vi ses på Ågatan imorgon! :D  PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0