Helgen:

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering under helgen
men har faktiskt inte haft tid att skriva.

I fredags blev det att dricka några öl med lite vänner
hemma hos mig :) Vart även "en sväng" på krogen, 55an &
Maxim. Kom hem klockan 04.30 ungefär så det var rätt så segt att
åka och jobba igår morse kan jag lova. haha. Men ja gjorde det allt! :)

Igårkväll tänkte jag bara ligga hemma och ta det lungt men är så trött
på att alla mina lördagar ser likadana ut, bara ligga och göra ingenting. 
Nae fy!
Så vart att hänga med grabbarna
hemma hos Jimmy och dricka lite jäger&cola, väldigt trevligt :) 

Sen var vi ju såklart tvungna att gå till Maxim och festa järnet
(sista lördagen som de var öppet).
Jag skulle egentligen dit idag med eftersom att det är 
absolut sista dagen innan stängning, men tror inte att jag orkar det...
Är helt död !!

Hamnade nämligen på en efterfest i skägget inatt så kom hem vid 13.00
idag, haha. Så är som sagt helt slut!
Men det blev en jäkligt trevlig och lyckad kväll, så det tackar vi sällskapet för :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0