Hallå där

Har inte gjort något speciellt idag,
har bara tagit det lungt och skjusat syster fram och tillbaka
från hennes fotbollsträning :)

Vi åkte även en sväng till ICA Maxi och köpte 2 dvd-filmer
och en påse chips så blev en liten myskväll.

Sofie ringde nyss och ville att jag skulle komma in till stan
och dricka några öl med dom men känns som att de är lite sent
så orkar inte fixa mig och gå dit i kylan.
Så ska krypa ner i sängen snart och kolla på tv eller film istället :)

Imorgon ska jag träffa pappa på eftermiddagen och på kvällen
vart jag medbjuden på fest av Alexandra :)
Får se om ja känner för att dricka imorgon, just nu gör jag inte det
men man vet aldrig.
Annars kan de bli lite fest på lördag med Soffan.
Som sagt väldigt oplanerad helg men de finns ändå lite alternativ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0