Hallå där!

Måste verkligen börja skärpa mig, se till att komma i säng
skapligt på kvällarna och gå upp hyfsat tidigt.
Inte sitta på msn till 05 och sedan sova till 14 som gör nu för tiden.
Usch inte bra. Måste börja hitta på saker om dagarna, 
gå ut och gå, få frisk luft. Inte bara ligga i sängen och sega. 

Vilket jag gör precis just nu, ligger och kollar på Ghost whisperer som vanligt, 
har just fått i mig lite frukost också. 
Ska kolla klart på det och sen försöka plocka iordning lite i rummet, 
sen blir det en dusch och senare kanske jag skulle hem till Elli en sväng :)
Och ska även träffa Lizette när kom kommit hem ifrån stallet.  

Har börjat inse att det faktiskt bara är drygt en månad kvar tills jag fyller 20!
WIHU. Så dags att börja planera hur det ska firas! :)  
Bäst att planera i god tid för annars är risken att hälften av vännerna jobbar. 
Inte tänkt så värst mycket på det men tror att det blir en tjejmiddag och 
efter den så får alla andra komma (alltså grabbarna) haha. Skulle va nice :) 
Bäst att förvarna grannarna den här gången också
för jag kan tänka mig att det kommer bli rätt så livat! 
Men vadå, man fyller ju bara 20 en gång, eller hur? ;) Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0