Final ikväll

Pratade precis med min kära far och han är snäll
och följer med mig till verkstaden idag så jag slipper att 
åka ensam :) Ska även lämna tillbaks hans mössa som han
glömde i min bil sist vi var ute och åkte.

Ska hämta honom 16.15.
Innan det ska jag duscha och äta någonting.
Vart även lite sugen på att slänga upp lite bilder på mitt hushåll
nu när ja lagt upp på mina vänners :)
Så får se om ja orkar fixa det innan jag åker,
annars kommer det nog upp bilder på det senare ikväll.

Längtar tills kl 23 då gårdagens & dagens avsnitt av Paradie Hotel
läggs upp på tv6.se, för då ska de nördas :)
FINAL och grejer! De flesta vet ju redan vem vinnaren är men ändå
spännande! ;)     - Vill inte att de ska ta slut :O  

Imorgon vart jag bjuden hem till Elli & Danne igen :)
Så ska nog dit och forsätta fixa o dona.
Kan tänka mig att Elli är sugen på att åka och köpa lite saker som de
kom på att de glömt igår, men vi får se :)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0