Dagen:

Har haft fullt upp hela dagen så inte haft tid att uppdatera.
Lizette ringde och frågade om jag ville hänga med till Mjölby
för att lämna in papper och sen till Mantorp för att hämta post i
hennes "gamla" lägenhet och sen till hennes häst.
O varför inte tänkte jag? Hade ändå ingenting planerat idag :)

Så det blev en liten roadtrip. Åkte även förbi Tommy (Lizettes bror),
hans sambo Johanna och deras dotter Matilda för en fika :)

Kom till Linköping vid halv 8 (?) igen och bestämde oss för att gå
in till stan och ta en fika med tjejerna.
Åkte hem till Lizette för att hämta mat till Nero och sen fick mamma
vara hundvakt medan vi var på stan :D.

Lizette och jag tog bara en vatten på cafét men efter fikat blev det
ett par öl på Pichers, fullt med folk där idag på grund av matchen!

Kom hem till mig vid typ 24 igen. Tog en snabbpromenad med Nero och sen
la vi oss och kollade på film (killshot).
Carl slutade precis så han och Lizette samåkte hem till sig :)

Nu: Dags att sova kanske med tanke på att klockan är 04.00..?
Usch. Måste försöka att komma upp skapligt imorrn, inte ligga och dra mig till
klockan 14 som vanligt, nopp - dags att vända tillbaks på dygnet.

Natti natti.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0