Wild and crazy!

Wild and crazy.. jag säger bara - Wild and crazy!
Blev en all in igår igen förstår ni, och inte dåligt heller.

Började på 55an och avslutade kvällen med en öl på Plaza.
Jag var mest med Marielle, Sofie och Sofies brorsa.. sen kom
de massa annat folk som kom och gick ungefär!
Fick även för mig att ta en nattpromenad, rensa tankarna.. 
Slutade med att jag kom hem straxt efter 05 någon gång, värt? 

Vaknade kl 10 idag och kunde inte somna om, mådde inte alls bra 
kan jag ta och tillägga, fyfan! 
Har kollat på Alvin & gänget och Deadly Impact, GRYMA filmer!!  
Elli var även förbi en sväng imorse och tog en cigg innan hon skulle på
sin första körlektion hos Magnussons, hoppas de gick bra! :)

Nu ska jag nog tvinga mig upp från sängen och ta en dusch,
blir ju helt deprimerad av att ligga i detta mörka rum! Need some fresh air!
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, folket ska väl till RIX FM antar jag,
känns ju lite halvkul faktiskt? Man är ju inte fjorton längre.. haha. Men vi får se!

Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll i alla fall.
PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0