Onsdag - Måndag

Nu så, nu har jag lite tid över att skriva till er :)
Dag för dag....

Onsdag - Mammas födelsedag, pokertunering, utgång

Började dagen med en sväng till Ikano med Emilia för lite
shopping. Det var egentligen bara tänkt att jag skulle förbi systemet
men fick även med mig ett par skor, en jacka och present till mamma hem!
Hon fick massa produkter från Åhlen's till fötter och händer :)

  

Sen åkte jag hem för att käka middag med mamma och syster, det bjöds på grillat
kött, hasselbackspotatis, sallad, en jätte god sås gjord på bla. honung och sirap
och så ett gott vin till de! :) NAMNAM!

När jag käkat mötte jag upp Marielle och vi gick upp till Valla/Johan där det blev
pokertunering för oss, Eric, Sammy, Dennis och Alex. Gick tyvärr inte så bra för
mig men Marielle kom 1=500 kr och Alex 2=200 kr.  

Efter det blev det taxi in till stan/platens, halva priset i baren så jag och Sammy
fick för oss att dela på ett helrör redbull/vodka. Och inte nog med det så blev det
shot och grejer också, usch, har en minneslucka på nästan 7 timmar, inte alls kul
kan ja tala om! Men utav det jag minns var det en trevlig kväll! :)

Torsdag - Filmdag och massvis tänkande

Låg i sängen/soffan hela dagen, kollade på massa film och försökte luska ut vad
jag gjorde under gårdagen, haha.

Fredag - Lugn dag, jobbade hela natten

Tog det lungt under dagen, sen jobbade jag kl 20:00-06:00.

Lördag - Fotbollsmatch, fest och utgång

Åkte till Ryd med Marielle och Lina för att kolla fotbollsmatch, helt galen match
med poliser och grejer, haha. Men det va kul!
Sen åkte vi och käkade på Mcd och sen hem för att fixa oss inför kvällen.

Förfestade hos JD med större delen av gänget och sen blev det taxi till Ågatan,
gick till 55an och sen fick jag och Kenny för oss att gå till Plaza helt själva, hahah.
Helt jälva galna var vi, fick upp massa folk på dansgolvet och bara körde gärnet!
Crazy night alltså. Kom hem vid halv 5, fick för mig att gå på nattpromenad så
somnade vid 07 någongång skulle jag tro, jag och mina idéer alltså.

Hade tydligen pratat i telefon i en timme ungefär också? Hmm... spännande..
Man kan ju undra vad som sades under det samtalet?



Söndag - Bakisdag med bakismat och bakishäng

Kollat One Tree Hill plus ett par filmer, ska sätta på en tredje film nu,
"The ghost writer". Har även hunnit med att träffa Emilia en sväng, köpt pizza och
lite sådär! Händer nog inget spec. spännande under kvällen, utan stannar nog
kvar precis där jag ligger nu, i sängen!

Imorgon - Jobba

Jobb 20:00-06:00.

HOPPAS ATT DET ÄR BRA MED ER ALLA! 
LOVE
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0