Städa kl 23 en fredagkväll?

Kollat på "From Paris to love" - skit bra!
Nu sitter jag här i soffan och är jätte rastlös,
är inte van vid att sitta hemma o va nykter så här dags, haha.
Får väl hoppas på att jag blir trötter snart så de blir morgondag :)

Imorgon blir det nog en sväng på stan med Marielle och ev.
dricka lite på kvällen :) Vi ska väl ta oss ut på stan och kolla in lite folk
i alla fall, för det är ju alltid trevligt :)

Har så mycket energi i kroppen så tänkte städa innan jag sätter på
nästa film, det brukar ju göra än rätt uttråkad och trött, haha.
Känns perfekt och väldigt likt mig att städa kl 23 en fredagskväll,
eller kanske inte? haha!
Men ingen har väl dött av lite förändringar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0