Superwoman

Har lyckats ta sönder mobilen IGEEEEEEN, hatar mobiler!
Har fortfarande inte lämnat in min fina/nya telefon som gick sönder
för ca 2 mån sen, har haft gamla mobiler sen dess.
Nu har jag fått lånat pappas förra, Sony Ericsson W910i.
Eller asså, jag har inte tagit sönder hela mobilen den här gången,
den fungerar men allting på simkortet har på något vänster
lyckats försvinna, precis allt.. bilder, musik.. allt.. fan också!
Får inte hålla på att låna ut telefonen hela tiden, plus att den flög i
backen igår när jag skulle gå emellan ett bråk, mindre lyckat!
Slutade med att jag själv fick ett par smällar i huvudet, haha, fyfan!
Tror man är superwomen och kan styra upp precis allt när man är onykter, 
men grejen är ju den att jag inte har en chans, haha!
Aja.. kan inte göra så mycket åt saken nu. Everything is gone!
Och att jag fick ett par blåmärken till märks knappt bland alla jag hade
innan, klant som man är så har det blivit en vanesak med blåmärken, haha. 

    

Ikväll?
 
Tydligen dansband inne i stan, wiihoo.. haha. Men utomhus? De regnar ju? 
Aja, lockar faktiskt inte så jätte mycket just nu.
Men tror det blir en sväng in till stan med Marielle sen för lite barhäng och 
uteserveringschill :) För det har väl aldrig skadat när man är ledig? ;D

Nu tänkte jag plocka i ordning lite här hemma, sen är det dags för en skön dusch!
Marielle slutar vid 19 så antar att vi går in mot stan runt 20 ungefär :)
Ha en super trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: alex

skicka ditt nummer till mig Sandra.. kan vi ta en fika? kram alex

2010-08-19 @ 19:28:52
URL: http://niktiacourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0