Full som en oöppnad ölburk.

Vi började med en "fördrink" hos Daniella. Vid 19.30 hoppade vi in i en
taxi och begav oss till TAPASBAR där vi hade beställt bord för sex.
Det bara snurrade i allas huvuden när vi fick in menyerna, ingen av oss 
hade ätit tapas innan och förstod ju knappt vad hälften var, haha.
Men vi beställde i vilket fall in 3 rätter var och sen åt vi av varandra..
Skit gott vare, testade massa nya grejer som jag inte ätit för, riktigt gott.
När vi ätit klart beställde vi in lite mer dricka och satt o snackade skit,
sen gick vi in till stan och slog oss ner på 55an och efter det hamnade vi på
platens där det var 50% i baren, fyfan!
Kom inte hem förens vid halv åtta tiden imorse.
Tydligen minus jacka (men den är upphittad) och halva innehållet i väskan
saknades. Men det var ingen viktigt som tur var!

Får tacka mina underbara vänner för en sjukt trevlig kväll.
Nu mår jag sämre än sämst. Inte så farligt bakis ändå men har jätte ont i magen,
vet inte vad det är. Kanske var något i maten igår?
Eller så är det den där cystan på livmodern som fortfarande håller på o jävlas.

Ska ju vara hos Jossie kl 19 men frågan är om jag klarar det nu när jag har så
ont? Känns ju jätte tråkigt att missa hennes kalas men samtidigt så är man inte
så jätte pepp på att va bland massa folk när man inte mår bra...
Får se hur det blir, ska i alla fall försöka få i mig lite mat nu tänkte jag.

Tack ännu en gång för en underbar kväll!

BILDER från kvällen:


daniella, elli, johanna, sofie, jag och mysan


mina underbara ♥
 

massa massa masssa mat


jag och mysan :)


sofie och daniella


haha


sofie, jag och elli


sofie och jag på 55an


mysan, daniella och jag


elli och jag utanför tapasbaren


på väg in till stan och johanna på 55an


elli, sofie och mysan


sammy och sofie på platens


stoffe och jag


Kommentarer
Postat av: Mysan

Det var en toppen kväll :)Det måste göras om snart! Hoppas magen blir bättre ;/ puss

2010-08-12 @ 18:32:59
Postat av: Sandra

Absolut, de gör vi om snart! :) Tack ♥ Puss

2010-08-12 @ 18:45:24
URL: http://sandreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0