Tjejmiddag/Utgång - LYCKAT!

Blev en riktigt, riktigt lyckad gårkväll :)
Skit trevligt att bara vara tjejer för en gångs skull.
Vi käkade tacos och så gav vi oss på "Sanning & Konsekvens",
och det var då ingen som gick nykter ut från det spelet kan ja lova ;)

Efter mat, spel och massa massa snack så gick vi in mot stan och slog
oss ner vid ett bord på pitchers. Väldigt trevligt även där med massa sång,
dans, alkohol, skratt och glada miner! LOVE IT!

Efter stängning gick jag och käkade fyllekäk med Daniella, Kenny och Dennis.
Sen blev det efterfest hos mig för mig, Kenny, Johanna W och Stoffe.
Nu har alla gått och jag tänkte krypa ner i sängen och bara mysa hela kvällen!
Funderar på vad jag ska käka, är rätt hungrig.. Hmmmm..
De får i alla fall bli någonting enkelt för idag har jag ingen lust att expreimentera
i köket direkt, nej nej, idag är det enda som lockar Mr Bed :)

Hoppas alla haft en lika lyckad helg som jag har haft :)


Lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0