...the biggest mistake!

Borde väl inte gå in på de här ämnet men kan inte riktigt låta bli.. 
Hur kan man skita i/svika alla sina vänner för en nyfunnen kärlek? 
Det är för mig helt obegripligt, jag skulle aldrig någonsin skita i mina underbara 
bara för en kille, inte en chans!!! 
Man vet ju att förr eller senare tar det slut, och vad gör man då? 
När man betet sig illa och vänt ryggen till dom som funnits där och ställt upp. 

Att man inte ens försöker ta kontakt, be om ursäkt, visa ångest istället för att 
skylla ifrån sig? Aee, ja förstår de inte. Men antar att alla är olika. 
Jag tycker i vilket fall att det är tråkigt att människor som stått än nära helt
plötsligt visar en annan sida av sig själv, beter sig illa, slutar höra av sig och så
vidare.. Men jag är glad att jag inte är sån, jag har mina vänner och de betyder 
precis allt för mig! Det är ni som gör mig lycklig, det spelar ingen roll om vi tjafsar
eller liknande för i slutändan finns vi alltid där för varandra! Det är ÄKTA vänskap!

Gör man misstag så måste man stå för dom, ligga i och verkligen visa att man
ångrar sig.. Då tar det inte lång tid innan ens riktiga vänner visar förståelse och
finns där igen. Det måste väl ändå kännas bättre att stå för sina misstag och
känna sig dum ett tag för att sedan få ha både sin kärlek och sina vänner?
Istället för att bara skita i det, tycka att man inte gjort något fel och leva för
stunden? ... De låter helt sjukt i mina öron!

Alla människor gör misstag - så VÅGA stå för dom!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hm, syftar du på mig i detta inlägg? För om du gör det, så har jag försökt, sagt min ånger osv osv. Jag vänder ingen ryggen till, Sandra.

Du vet ju precis vilken situation jag är i, eller hur? Jag menar bara det att det tar sin tid att smälta för den som jag gjort arg, och det har jag förståelse med. Jag hade gjort likadant. Jag har hört av mig flera gånger. Jag vet att det jag gjort är DUMT, tro mig jag har ångest för det varje dag, men när man försökt och ringt osv utan svar så ger en viss del upp, speciellt när alla går emot en. hade bra, saknar er.

2010-08-07 @ 08:36:01
URL: http://niktiacourse.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi var riktigt bra vänner ett tag, men efter alla omständigheter så slutade du höra av dig.. och det är de jag inte riktigt förstår? Man blir ju automatiskt sur när du håller på och drar alla över en kant! Du har gjort 1 illa men resten av oss då? Vi är ju inga jälva flocksjur direkt. Det började som ett misstag från din sida mellan dig & henne, men sen har du gjort det onödigt stort och jobbigt för dig själv! Varför dra in andra liksom? Aja, nu är det som det är.....

2010-08-07 @ 15:01:14
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: alex

Jaja, jag orkar inte gjaffsa längre, eller tjaffsar inte överhuvudtaget.. jag hörde av mig, men när man försöker och försöker och inte får svar osv så ger som sagt en viss del upp. jag tycker det är så jävla tråkigt med tanke på hur bra vänner vi var. jag trodde inte och ville nog inte förstå att vänskap kan ta slut så fort. Men, det här kastet får jag stå för, jag vet ju att jag gjort fel..

2010-08-07 @ 19:08:40
Postat av: sandra

Mm det är tråkigt.. Men du har ju inte alls försökt få tag på mig? Du ringde någon gång och frågade vad som hade hänt när ja inte mådde bra.. så sa du att du skulle höra av dig senare, vilket du inte gjorde. Men men....

2010-08-07 @ 19:46:38
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: alex

jag vet Sandra, jag hörde av mig osv.. blev ju orolig när du skrev att du inte mådde bra. Jag har jobbat konstant hela sommaren, 100% och extraturer. det kan man inte "klaga" på.. förlåt om jag inte hört av mig. det är dåligt av mig..

2010-08-08 @ 07:43:09
Postat av: Anonym

orolig snarare nyfiken?

2010-08-12 @ 18:23:39
Postat av: Anonym

KÄFTTTTT

2011-04-18 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0