Söndag!

Mådde skit dåligt i natt, vet inte varför men lyckades i alla
fall inte somna förens 06.30 ungefär.......JOBBIGT!
Vet inte riktigt vad det varit med folk den här helgen men gud
vad mycket roliga fylle/bus-ringningar jag fått, hahaha.

Idag blir det nog bara lungt innan jobbet skulle jag tro, tänkte ju
dra upp till skeppet med co. men vi orkade inte. 

Min kära pappi fyller år idag med,
så grattis på födelsedagen världens bästa pappa ♥
Imorgon ska jag hem till honom och grilla med syster & farfar :)
Det ska bli nice :)

Önskar att jag tagit ledigt i natt med så jag bara kunde ligga hemma
och söndagsmysa, men men, hoppas det går bra..
Är så jäkla trött bara men jag överlever nog. Är ju sista natten vad jag
vet med så det är väl bäst att passa på.
Får se om jag får fler tider eller om det är dags att fixa ett nytt jobb.
Har ett lite halvt på g så helt kört är det ju inte :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen tänkte jag!
Ha en trevlig söndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0