Mamma ♥

Imorgon fyller min älskade mamma år!
Finns nog inte ord hur mycket hon betyder för mig,
ingen kommer någonsin att kunna jämföra sig med henne!
Hon har funnits där i vått och torrt och hon är den absolut starkaste
människan jag känner!
Hon finns där för mig vad det än gäller och jag kan berätta precis allt
för henne, behöver inte dölja någonting.
För vad jag än gjort/råkat ut för så vet jag att hon aldrig kommer att
vända mig ryggen. Även fast jag beter mig som en idiot ibland så kommer
hon alltid att älska mig, precis som jag ALLTID kommer att älska henne.  

Skulle inte tveka en sekund om jag fick sätta mitt liv framför hennes!
Inte en dag utan dig mamma, det vet du! 



Kommentarer
Postat av: linda

Åhh, jag älskar er <33

2010-08-29 @ 20:34:16
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0