Lättad!

Var på mitt andra läkarbesök idag för att göra en kontroll
om det blivit bättre i magen, och det hade de :)
Alla tester var negativa och cystlerna hade läkt helt och hållet!
Så jälva skönt :) Så nu är jag frisk som en nötkärna igen.

Nu ligger jag och kollar på "The painted veil" och har precis ätit
spagetti och köttfärssås.
Vart inringd till jobbet ikväll så det blir jobb kl 22.50-06.00.
Skönt och behövligt med lite jobb nu när jag varit ledig i en vecka!

Har inte direkt några mer planer i veckan,
eller imorgon ska jag till pappa en sväng och bryta upp tanklocket så
att ja kan tanka. Tappade ju bort mina nycklar i lördags och hade ingen
reserv till tanklocket. Och så måste ja kopiera bilnyckeln med så ja har
en extra om de skulle förvinna igen.

På onsdag har vi snackat om att ha pokerkväll o dricka lite,
kan även bli en sväng ut om vi känner för det. Är ju löning på onsdag :)
Aja, nu ska ja fortsätta att kolla på filmen! Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0