It's ok!

Glömde ju helt bort att berätta om gårdagen..
Var ju och åt middag & fikade hos pappa, riktigt god mat och
väldigt trevligt att träffa pappa & farfar, de händer så sällan.
Av mig och syster fick pappa en ny plånbok (som han velat ha) och
4 stycken trisslotter (självklart utan vinst, haha).
Jag och Linda fick även en liten slant utav farfar ;) Tack! :)

Vid halv 10 ungefär fick jag skjuts till Ullstämma där
det blev ett par öl, massa skit snack och vattenpipa med
Elinore och Lizette :) Suzan kom även förbi en sväng och hon
var även snäll och skjutsade hem mig och Elli runt midnatt :) 
Väldigt trevlig dag/kväll!

Nu har jag precis käkat frukost. Har inte orkat sätta på en film än, känner
inte för det, haha. Tror jag ska träffa Johanna sen ist, el kanske Marielle :)
Vi får se vad dagen har att erbjuda.
Men ni får ha det så bra i vilket fall så får ni höra vad jag har hittat på
senare eller imorgon.

PUSSSSSS på er, och spec till dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0