Helgen:

Fredag - Johannas födelsedag

Var jätte seg hela dagen så låg bra hemma och tog det lungt.
Vid sex mötte jag upp Elli och Danne vid ICA och så gick vi gemensamt
upp till Johanna där det bjöds på partaj.
Började med att vi blev bjudna på mat och bål och efter det kom det
massa mer folk, hade riktigt trevligt :)

Sen fick vi för oss att gå ut vilket däremot inte alls var lika kul,
har nog aldrig haft så tråkigt ute. Dåligt med folk och ingen bra stämning.
Kom hem vid 03.30 ungefär och fick för mig att jag ville vidare på efterfest,
så mötte upp ett par stycken och gick hem till Tim.

Ingen aning om när jag kom hem imorse men det var väl runt 10-11?
Somnade i alla fall runt 12 och gick upp halv 2.

Lördag

Började med att ta det lungt och glo på film.
Kvällen har spenderats hos Johanna med Dennis, Jimmy och Kenny.
Har chilldruckit och snackat om precis allt och inget :)
Nu är jag hemma... Tänkte slå på en film och bara fortsätta ta det lungt.

Imorgon

Jobbar på kvällen.. Tror det blir en sväng upp till skeppet innan för att träffa
folket. Kan ju tyvärr inte dricka dock eftersom att jag ska till jobbet.
Men det blir nog trevligt i alla fall :)

Hoppas att det står bra till med alla :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0