Hej på er vänner! :)

Jobbat mån-tis, varit jätte stressigt men det har gått bra :)
Nu är jag ledig ett tag igen :), ons-lör, jobbar söndag natt.
Sen har jag faktiskt inga fler timmar vad jag vet just nu, men
det kommer nog mer förhoppningsvis!

Idag har jag och Elli varit på stan och köpt presenter till Johanna
som hon ska få på fredag, hoppas hon blir nöjd :)
Kläderna från Nelly kom idag me, så var och hämtade dom förut. 
Allt passade perfekt och jag är jättenöjd även denna gång :)
 
Ikväll blir det överraskningsfirande för Johanna eftersom att några i
tjejgänget var tvungna att jobba på fredag då Johanna har festen.
Kan dock inte avslöja vad vi ska göra nu, men de får ni veta imorgon ;)

Imorgon ska jag på "Hejdå-fest" hos Jossie eftersom att hon flyttar till USA
på lördag, det ska bli väldigt trevligt :)
Som ni hör så är det fullt upp nu under den lilla ledigheten.. Men de gillas!

Jaja, dags att fixa mig, ska va hos Daniella vid 18.30!
Ha en kanonkväll för det tänker jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0