Hallå mina vänner!

Hoppas allt är bra med er!

Har ju blivit väldigt mycket filmtittande för min del på sistone,
vissa filmer har varit sjukt bra medan andra är de värst jag sett.
Tex. "I love you Phillip Morris" och "Extreme movie", fyfan så pinsamt
dåliga! Däremot kollade jag på "A walk to remember" nyss, rätt gammal
film från 2002 men det var nog bland det bästa jag sett! Grät som en barn-
rumpa i en timme i stäck ungefär, haha. Helt underbar!

Vad händer i veckan då?
Inte jätte mycket planerat med det jag vet:
Idag - Jobb kl 20
Imorgon - Långpromenad
Onsdag - Begravning ♥ + Sara kommer till Linkan
Torsdag - ?
Fredag - Överraskningsfirande för Emilia
Lördag - Myskväll
Söndag - ?

Sen längtar jag till den 10 sep då jag fyller min lilla pärla till bil med mina bästa
brudar plus en massa packning och drar iväg på äventyr över helgen. LOVE!!
Vad vi ska göra är tyvärr hemligt, men ni kommer få reda på det så småningom ;)

Nu är det dags för en dusch innan ja ska bege mig till jobbet.
Får se om ja hinner betala av min skuld till mamma och åka o tanka innan me.
Annars fixar jag det imorgon :)

New person, new personalities, new issues and new interest.
Live for the day, nothing is impossible!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0