Good Girl Gone Bad

Har inte lyckats ta mig upp ur sängen idag,
är precis slut sen i natt, fy satan vad stressigt det var.
Men ändå tackade jag visst ja till att jobba i natt också,
men det klarar jag! :)

Så får fixa present till mor min imorgon istället, självklart ska
jag alltid vara ute i sista sekund, men men, thats me!

Fick precis min lönespec:
Brutto: 21038
Netto: 14727
Ibland tycker jag inte om skatt! VILL HA ALLT! haha.
Aja, lite pengar sitter absolut inte fel i nuläget, är typ pank och 
vill inte öppna sista sparkontot och spendera de på skitsaker, så de så!

Ser fram emot imorgonkväll :)
Först middag med mamma och förhoppningsvis systeryster.
Och sen blir det pokertunering och öldrickande, me like! 

 

Nu ska jag ta tag i mitt liv!
Så puss på er mina vänner, ni är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0