God mat och film

Marinerade fläskfilé, gjorde klyftpotatis, bearnaisesås och
vitlöksbröd förut.. en riktig lyxmiddag för mig själv ;) haha. GÖTT!
Mamma ringde precis och påminde mig om att vattna blommorna
som jag givetvis glömt, inte gjort sen dom åkte, haha,
så ska väl göra det nu innan jag glömmer bort det igen!

Har precis kollat klart på "Det perfekta livet", den var helt okej..
Vet att jag skriver så om nästan alla filmer men jag är en sån som tycker att
det mesta är värt att se på, haha.
Var dock inte den bästa jag sett men den funka :)

Imorgon kan det bli en sväng på stan med brudarna innan jobbet, om jag
orkar vill säga! Beror på när jag somnar ikväll och hur pigg jag är imorgon :)

Nu kom mormor och hennes syster hit så ska väl vara lite social!


Ja & Elli 11 juni -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0