Fredagsmys

Orkar verkligen inte göra någonting idag känner jag!
Var precis på ICA och köpte lite gott så ikväll blir det massor
med filmer och onyttigheter.
Det är ju faktiskt fredag så jag kanske skulle testa på de
där med fredagsmys någon gång jag me! :)

Har ju fått massa nytt av pappa så det är ju bara att börja:
Snabba cash - sett
Deadly Impact - sett
Clash of the Titans
Armored
Solomon Kane - sett halva, MÅSTE se slutet
The Walfman
Sex and the city 2 - sett 
Unthinkable
The book of Eli
The spy next door - sett
Edge of darkness - sett
The bounty hunter - sett
Det perfekta livet - sett
From paris to love

Så vill ni mig något ikväll så vet ni att jag sitter spikad i soffan! :D
HA DET BRA! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0