fre blev lör, lör blev sön

i fredags fortsatte kvällen med filmer och mys i soffan.
somnade väl runt 02 någongång.

klockan 10 ringde alarmet igår, men var så himla skönt att
bara ligga i sängen så snozade i nästan två timmar, haha.
gick alltså upp runt kl 12, åt frukost, duschade och fixa lite här hemma.
sen åkte jag till gottfridsberg för att hämta upp Marielle och så vidare till 
Tornby där det blev shopping utav alkohol och skor!

vi lyckades båda köpa på oss var sitt par skor, vilket ingen av oss behövde
egentligen... så med lite halvt ångest men ändå väldigt nöjda åkte vi hem
till Marielle för att ställa drickan på kylning och fixa lite i hennes tvättstuga.
 
sen åkte vi hem till mig så att jag fick chansen att göra mig i ordning för
kvällen, och efter det blev det en promenad hem till henne igen där hon gjorde
sig klar och så började vi dricka.. EXAKT kl 17.00, haha.

efter ett tag kom även Eric, Johan och Sammy förbi :) och efter dom kom Frida
och Ullis. vi spelade lite kort och drack inte lika lite alkohol.
helt plötsligt märkte vi att drickan tog slut så då gick vi till skeppet och tog en
öl innan vi begav oss in till stan.. blev 55an och en snabbis in på platens.
sen vetifan vad som hände?
vaknade i alla fall bredvid en kebabtallrik som jag knappt rört, ett taxikvitto i
fickan, nycklarna borttappade, en bula i pannan och fullt påklädd.. HMMM?

aja, hade i vilket fall en riktigt trevlig kväll måste jag säga! :)
så tack mina vänner för det! 

nu ska jag inte göra ett skit, bara ligga här, tycka synd om mig själv för att jag
mår dåligt och halvdö i sängen ungefär! det låter väl som en bra idé? :) 

Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss & hej från en bakfull tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0