Födelsedagsfirande idag!

Sovit så gott så gott i natt, gud så trött jag va när jag kom hem
från jobbet imorse, helt sinnes.
Men nu är jag pigg och utvilad igen :)
Är snart dags att fixa i ordning mig för vid halv 6 ska jag och
syster åka till Johannelund och hämta upp farfar för att sedan åka
vidare till EKH/pappa där det bjuds på grillat, MUMS!

Får se hur länge jag bli kvar där, om det inte blir för sent ska jag
nog träffa Elli en sväng ikväll me :)

GRATTIS TILL KÖRKORTET ÄLSKLINGS SOFIE :)
Nu är det dags att ge sig ut på nya äventyr!
Minns när jag hade tagit mitt körkort, vi åkte precis överallt & ingenstans,
haha. Men kul hade vi :D!
Föresten så har jag snart haft mitt körkort i ett år (24 aug),
så bara ett år kvar tills den där jävla prövotiden går ut :D Underbart!



Jaja, nu ska jag duscha och fräscha till mig lite!
Ha en bra måndag mina älskade vänner, Pussispusspussups!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0