Filmkväll

Somnade förut i ett par timmar, riktigt skönt!
När jag vaknat igen ringde Emilia och var utanför så hon kom upp
en sväng för att kolla på film och tjocka oss lite. Såg the bounty hunter,
den var helt okej, absolut sevärd.

När filmen var slut drog sig Emilia hemåt medan jag försökte röja lite
i kaoset här hemma sen igår... Men orkade bara plocka ut allt till köket
så nu är det ett helt berg med disk att ta tag i imorgon, uschusch!

Nu har jag precis kollat klart på ännu en film - Step up. Den va me bra :)
Tänkte sätta på en till film, känner mig inte ett dugg trött så tar nog ett bra
tag innan jag lyckas somna..

 
Gerard Butler, huvudperson i The Bounty Hunter.
Snacka om ögongodis!
Och Channing Tatum i Step up är inte så dålig han heller kan ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0