Fika blev till krogrunda

"Fikade" till 03.30 i natt, hahaha.
Jag förstod nästan att det skulle bli så.. 

Började med att jag gick hem till Emilia en sväng, 
sen gick vi in till stan för att möta upp Elinore på Yngves. 
Tog varsin öl och satt och snacka massor! 
Sen döck en gammal tjejkompis ifrån mellanstadiet upp så 
hon slog sig ner vid oss och efter ett tag gick hon och jag till 
55an för att dricka drinkar! 
Vi hamnade även på Plaza av någon anledning, haha :D 
Rikigt kul att träffa någon man inte träffat på så länge, finns så 
himla mycket att prata om, liksom, man känner varandra så bra på
ett sätt men ändå vet man ingenting om varandra. 
Så de va skit kul :)

Idag har jag bestämt dejt med Marielle för en runda i stan, men frågan
är om min inte så goda ekonomi och min onda hals tillåter det ikväll?
Vi får se vad som händer :) Nu ska jag gå upp och dricka massa, massa
vätska känner jag! Så jag kommer lite i balans igen.

Hörs förhoppningsvis senare! :)


Bild: jag och min barndomsvän för över ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0