Fångarna på fortet.

Började kolla på "Valentine's day" men så ringde Emilia och
frågade om jag hade lust att hämta henne när hon slutat jobba
och snäll som jag är så gjorde jag det :)
Åkte även förbi macken och fyllde däcken och upptäckte även
då att tanklocket inte var låst så behöver inte bryta upp det imorgon :)

Så imorgon blir det en sväng till stan eller ikano med Emilia för att
köpa present till mamma som fyller år på onsdag :)

Nu ska jag kolla klart på fångarna på fortet, sen fixa matlåda och efter
det är det väl dags att åka till jobbet, kanske hinner kolla lite till på
filmen som jag började kolla på innan jag åker också.

Ha en bra måndag.
OVER AND OUT!
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0