All night long

När jag kom hem vid 06.30 imorse så gick mormor precis upp
(hon och hennes syster bor fortfarande kvar här) så vi satt och
snackade lite skit innan jag gick och la mig.
Gammelmormor är fortfarande väldigt sjuk, läkar'n hade sagt att
det kan ta en vecka men lika gärna en dag tills hon somnar in...
Men vad är det för liv att bara ligga? inte kunna röra sig? fullproppad
med morfin och va helt borta. Då är det nog skönare att få vila i frid.
Stackarn ♥

Idag kommer mamma hem igen :) Men hinner inte träffas idag eftersom
att jag jobbar och har åkt innan hon kommer.
Börjar 20.00 idag istället för 22.00, var visst underbemanat.

Har inte gjort så värst mycket idag, kollat på tv/dator, lagat mat/matlåda
och snackat i telefon typ, haha. Låter kul va?

Imorgon blir det stan och sen party med Jojjiiizzz
Vi snackade även om att dra till liseberg nästa vecka, så ska kolla runt med
brudarna och se om det finns någon dag som passar alla :) Skulle va kul!



Ajaaaaaaaaaa, nu ska jag duscha!
Massa pussar till er mina små sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0