You don't know me!

Seriöst. Vad fan händer?
Gå för fan inte omkring och snacka om mig och tro att du vet
någonting om mig och mitt liv. Vem fan är du liksom?
Du har ingen aning om vem jag är, vad jag har gjort och inte gjort.
Tycker du ska tejpa igen din lilla mun istället så blir allting mycket
bättre, och inte bara för mig, utan för andra också. Herregud.

Jag är den jag är, och det står jag för. Du behöver inte gå omkring och
hitta på saker. Vill du veta någonting så är det bättre att du frågar mig,
för tro mig, jag kommer att svara.

Nästan så jag tycker synd om dig så pinsam är du! 


       

Kommentarer
Postat av: Fia

Du behöver inte tycka synd om mig :O Men det var nån som skrivit anonymt till min blogg att du å F hade haft det väldans mysigt och en massa skit sen ett till inlägg till där det stod var tror du Freddie sov i helgen och sen länk till din blogg. För F sov ju hos dig i helgen right ? Sen allt jag skrivit vad jag trott att det var Freddie du menade nu i två inlägg, sorry om det inte var han du menade, då hade jag väääääldigt fel !!!!!!

2010-04-15 @ 19:48:14
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Postat av: Fia

Har jag skrivit att jag tror och vet ? Din blogg är offentlig och jag har kommenterat vad jag tror. Sen att jag skrev att du å F träffats sen tidigare. Det är för att han själv har pratat om det typ hundra gånger och sagt hur mycket som helst medans han å jag träffades. Om han inte ljög då förstås, kan jag ju inte veta.... ?! Hoppas du svarar ärligt på vad jag frågade i förra inlägget.

2010-04-15 @ 20:02:12
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Postat av: Sandra

hmm... vem är du? :/

2010-04-15 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0