Valborg

Igår åkte jag bort till Elli med Johanna en sväng,
dom satt och drack lite öl och vin medan jag var duktig
och höll mig nykter :)
Sen skulle de in till stan så jag hängde med till Yngves en
sväng innan jag åkte till jobbet vid 22.30.
Jobbade alltså igår också, gud vad jag är duktig!
Fast på söndag tog jag tagit ledigt, kände för en långhelg :D!

Hade jätte svårt att somna inatt, låg bara och tänkte på massor
saker så somnade inte förens 07.30, USCH!
Vaknde nyss med 5 missade samtal på telefonen, upps :D!

Men nu har dom fått tag på mig och det blir som jag trodde igår,
grillning och så vidare med gräbbzen :) 
HOPPAS BARA PÅ ATT VÄDRET SPRICKER UPP & BLIR BÄTTRE,
annars får vi väl hålla oss inomhus helt enkelt...

Dags att duscha och så vidare!
Trevlig Valborg, och lek inte med elden för då vet ni vad som händer ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0