Trötter

Är fortfarande dålig, mår verkligen inte bra.
Illamående och skit ont i magen.
Känner inte alls för att åka till jobbet snart :(
Men antar att det bara är o bita ihop.
Vill egentligen bara krypa ner i sängen och sova,
men det får vänta till klockan 06.00, usch.



_________________________________________________________

Nu är i alla fall min garderob städad och fin, sen kan man ju undra
hur länge jag håller ordning den här gången? haha.
Sminkbordet ser ju däremot förjävligt ut, men det spelar ingen roll
hur många gånger jag plockar i ordning där för det ser ut som på
bilden efter varje gång jag sminkat migi alla fall, haha..

 

___________________________________________________________

Jag har massor roligt att se fram emot nu, hela april-maj :)
I helgen fyllde ju Daniella och Denny år,
nästa helg är det valborg och inflyttningsfest,
efter det fyller Alexandra och det bjuds på party hos hennes pappa,
sen är det hoffmaestro på Strandgatan och sist men inte minst fyller Dennis :)
Så det är mycket party på G ett tag framöver,
hur ska man orka? haha.
Tur att jag börjat jobba igen så man får in lite pengar nästa månad iaf ;)


 
Aja nu måste jag fixa lite innan jobbet.
Ni får hålla tummarna för att jag klarar natten utan att somna ;)
Det ska nog gå bra, så länge gubbarna är på bra humör :)
Tja tja!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0