uppdatering för hela veckan

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid att skriva,
har vart fullt ös sen i tisdags.
tänkte dra dagarna lite kortfattat:

tisdag - hockey, öl och tacopaj hemma hos elli.
samt utgång och efterfest.

onsdag - karro kom hem ifrån norge och överaskade oss.
mötte upp tjejerna på 55an och körde som aldrig förr, sen en
sväng på platens och efterfest även denna kväll.

torsdag - sov mellan 06-08, sen va vi på't igen. Först hos
Jimmy, sen hockey hos Dennis. Blev en snabbutgång, en drink på 55an
sen gick jag och Daniella hem och sov hos mig, helt död.

fredag - mötte upp gänget på skeppet för några öl,
sen vidare till Dennis för lite fest. alla tog taxi hem runt 02.

lördag - middag på storan med pappa sen mötte jag upp karro.
gick hem till mig och kollade hockeyn och drack öl AGAIN, drack 2st 3,5
sen dog jag. haha, palla inte mer asså. så de andra fick förflytta sig till
Dennis medan jag gick och la mig, typ 22.00, skönt kan ja lova!

söndag - hämta karro vid 21.00 sen mötte vi upp gänget på skeppet igen.
drack öl och shot för att sedan fortsätta kvällen på pitchers.
hamnade på efterfest någonstans vid berzan, kom hem vid 08 typ?

som ni förstår så är jag precis död nu. orkar inte röra på mig.
kommer nog ligga i fosterställning i en vecka efter veckans alla bravader, haha. 
vi kallar't "karrofestivalveckan", skönt att ha någon att skylla på ;)

nu ligger jag bara i sängen och glor, är inne på min fjärde film idag.
funderar på att ladda ner hockeyn sen, men frågan är om de ens är värt de? 
jaja, slut babblat för idag. KOM IGEN NU LHC!  
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0