Tredje världskrig?

Ja ni gott folk, verkar som att jag hamnat mitt i ett
tredje världskrig.. Man kan ju undra vad jag har där o göra?
Bara för att jag sprang på en gammal vän i helgen så måste det
tydligen ha hänt massor massor med saker..
Vet inte ens vad jag ska säga. Bara för att ja träffade på honom
så handlar tydligen hela min blogg om han? haha, vad händer.....
Men men, mår ni bra av att kasta skit på mig, så varsegoda :)
Tänker inte ta åt mig av folk som jag inte har en blekaste om vilka de är!

Aja, min kväll blev i vilket fall lugn.
Tänkte gå bort till Dennis och kolla på hockeyn men orkade inte,
stannade hemma och lagade mat åt familjen istället :)

Nu håller jag på och plockar i ordning lite här hemma, blir så trött på
att det alltid ska se ut som ett bombnedslag, vet inte hur jag lyckas?
Men nu orkar jag inte städa mer idag, ska krypa ner i sängen och slå på
en film, antingen Roger Dodger eller Den bästa sommaren! :)

Imorgon blir det nog att träffa lite folk på skeppet :) De gillas. 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

HAha aaa men sorry att du hamnade mitt imellan, de va bara för att f sov hos dig i helgen. Jag e glad för din skull att de inte e f du skriver om då. Bara för när jag träffade F berättade han att du va så kär i honom å allt möjligt.. Men så sorry om jag haft fel nu! Ska droppa det ämnet..

2010-04-16 @ 09:45:34
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Postat av: MB

haha vem fan är tönten som kommenterar?

2010-04-16 @ 16:25:41
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

fråga mig inte Mathilda, fråga henne :)

2010-04-16 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0