Tråkigt väder

Blev bara en kort promenad för mig och Kenny igår,
var så himla tråkigt väder så man var inte alls sugen på
att vara ute och traska.
Gick hem till mig för att käka och kolla på tv istället.

Vid 22 skjusade jag hem honom och sen var det dags att bege sig
till jobbet. Gud så sakta tiden gick igår alltså, riktigt jobbigt.
De värsta är att när man väl slutar kl 06 så är man jätte pigg,
eller asså, man är så pass övertrött så man har inte alls någon lust att
åka hem och lägga sig och sova.
Men det är bara att krypa ner så tar de bara några minuter innan jag slocknat. 

Hade ett missat samtal från något 0104..-nr imorse, tror att det kan vara 
arbetsförmedligen, fast jag vet inte?
Orkar inte med dom nu i vilket fall då jag fått jobbet tillbaka :) 
 
Nu har jag precis kollat på Ghost whisperer och ätit lite frukost.
Tänkte gå ut och ta en cigg nu men det ser så himla kallt ut ute så man blir inte
alls sugen på att ställa sig på ballkongen.
Men men, får väl dock skylla mig själv som är rökare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0