Tjabba!

dagen började med en biltur med daniella till tv tjänst där hon
köpte ny mobil. mötte även upp johanna, jimmy och dennis där.
sen åkte jag och daniella hem till hennes mamma och sen hem till
danne och elli en sväng :)
efter de åkte jag hem och käkade, sen träffade jag kenny för att ta
en promenad, riktigt skönt. träffade även johanna en sväng!
nu ligger jag i sängen och är som vanligt inte ett dugg trött. men imorgon
ska jag ställa klockan och försöka gå upp skapligt tidigt så man vänder
tillbaka på dygnet lite i alla fall.
tror jag ska träffa sofie imorgon, ska bli kul.
på torsdag snackade vi om att sätta oss nere vid ån och grilla o dricka
några öl i de fina vädret, tycker jag lät som en riktigt bra idé :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0