Tjaaa

Har typ inte gjort någonting idag, kroppen blir helt slut
av att ställa om sig såhär, men men..
Tänkte plocka i ordning lite på rummet nu. Kan det ha gått 2
dagar sen jag städade senast? Helt sjukt hur jag lyckas alltså.
Ligger kläder precis överallt, men så blir det alltid efter helgerna.

När jag städat ska jag ta en lång och skön dusch och efter det
blir det en promenix med Kenny innan det är dags att åka till jobbet
igen. Känner på mig att de kommer försöka få mig att göra saker som
jag inte vill idag - KÖRA BUSS! hahaha.
Men måste stå på mig och säga nej för en gångs skull, för jag vill inte!! 
 
Nu vart de lite brottom, Kenny kommer vid 19. Bye bye! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0