Sommardäck

Vid 16.20 hämtade jag upp pappa hemma hos honom,
sen åkte vi till johannelund/farfars garage för att hämta mina
sommardäck, sen vidare till ip's bilar där pappa bytte mina däck
medan jag dammsög och fixade i bilen :)
Skönt att sommardäcken är på!

När vi var klara åkte vi och tankade och körde bilen genom en
maskintvätt så nu är pärlan som ny igen :)

Efter att jag släppt av pappa hemma hos honom igen åkte jag och
hämtade upp Daniella, vi mötte även upp Dennis, Johanna & Johan.
Blev inte så långvarigt då Johanna och Johan skulle hem, så jag Daniella
och Dennis åkte hem till mig en sväng för lite skit snack bara.
Sen åkte dom hem och jag gosade ner mig framför tvn där jag legat de
senaste timmarna :) Är väl dags att sova snart men är inte ett dugg trött...

Hmm, vad mer kan ja skriva...
Jag älskar vädret och längtar så in i tills sommaren kommer!
Underbara varma sommarkvällar med grillning och öl, niiiiiiccee.


 
♥  happy - even if it was for only a weekend!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0