Snacka om betonghjälm!

Gud så seg jag är idag alltså. Helt otroligt.
Och jag som skulle ta det lungt igår? Jo jo, de gick ju bra.
Tog bara med mig 5 öl till Emil/förfesten och tänkte att
det fick räcka så. Men när dom tog slut blev det ett par glas
vin och 2-3 groggar... sen var de kört ;)
Riktigt rolig förfest, mycket folk och mycket skratt. Var dock ganska
mobbad hela kvällen men det är väl sånt man får stå ut med ;)

Vid 01 tiden gick vi in till stan och jag mötte upp Kenny på
Pitch black :)
Haha fy fan vilka störda sista timmar alltså, det finns ju fan i
mig folk till allt, jälva stalker säger jag bara. Läskigt.
Tack för att ni hjälpe mig killar! ;) och tack för kvällen alla :)

Idag mår jag allt annat än bra, men antar att jag får skylla mig själv..
Mamma är o handlar och ska köpa Mc'd till mig på vägen tillbaka, gott!!
Känns så jävla onyttigt bara, men skit samma, det är ju faktiskt söndag ;) 

Kl 22-06 är de jobb som gäller.
Vet inte riktigt hur jag ska orka, men har inget val så det är bara o köra.
Nu ska ja lägga mig framför tvn och vila lite innan maten :)

Hoppas att alla har haft en lika trevlig helg som jag :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0