Övertrötta.

Gårdagen spenderades med Daniella, först var vi som sagt i
Ljung och sen åkte vi hem till mig för att kolla på hockeyn och äta
ostkaka, glass och jordgubbssylt :) Namnam.
Vid 22 skjutsade jag hem henne och åkte till jobbet.

Igår var nog den tröttaste natten hittills, och det var inte bara jag som var
trött utan även flera av de andra. Vet inte riktigt vad vi höll på med :D
Var så övertrötta så vi slog oss hela tiden och fick skrattattacker för ingenting :p 

Nu är det bara inatt kvar och sen är det helg :) Gud så skönt.
Snacka om att helgerna uppskattas mer nu när man jobbar i veckorna,
jag har ju blivit van vid att hela veckorna varit helgdagar.

Blir nog inte så mycket sömn efter jobbet inatt, för imorgon ska jag in till stan
och köpa födelsedagspresent och lite annat tills kvällen :)
Sen blir det middag, fest och utgång :) 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0