Lycklig!

För tillfället känns allting så himla bra :) 
Mina älskade vänner är precis underbara och jag skulle aldrig 
klara mig utan er! Så skönt att veta vilka som finns där till 100%  
och vilka som bara finns där när det passar dom. 
Och min älskade familj, ni är bäst! 

Att jag fått jobbet tillbaka känns hur bra som helst, 
äntligen får man en inkomst varje månad igen :)
Som säkerligen bara kommer att gå till skit men det spelar ingen roll,
för jag älskar mitt liv! lika bra att roa sig så länge man lever!

Men bara för att jag börjar jobba heltid igen så behöver ni inte oroa er,
party-sandra kommer finnas kvar lika peppad och glad som vanligt :D
Däremot inte mitt i veckorna, men fre-lör är jag ju ledig ;) haha.

Sen är det ju de där med killar och kärlek, men ska jag vara ärlig så
känner jag inget större behov av de just nu, klarar mig bra ändå :D 
"När den rätta dyker upp säger hjärtat till,
och då får huvudet säga vad de vill"

 Ni är underbara ↓    













Kommentarer
Postat av: alex

ÄLSKAR DIG GUMMAN MASSOOOR <3<3<3<3 MIN PARTYSANDRA

2010-04-22 @ 18:48:10
URL: http://niktiacourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0