How can we be lovers if we can't be friends?

så sjukt mycket tankar som snurrar runt i huvudet på mig nu.
ena sekunden går jag omkring och ler och allt känns så bra,
medan de i nästa sekund inte alls känns bra, de känns inte rätt.
så svårt att veta vart man har dig.

ska jag tro på allting som du sagt till mig? stämmer det? 
eller var det bara bullshit för att få det att kännas bra för tillfället? 
orkar inte med sån här skit alltså, när jag var så fri som en fågel kan bli.

för mig känns du som två olika personer.
aja, hoppas vi får lite mer tid att snacka ut om saken så får vi
väl se vart vi landar i det hela.
just nu orkar jag inte ens tänka på vart du är, och var du förmodligen gör
medan jag ligger här och bara ruttnar.

Michael Bolton, vad skulle ja göra utan dig i sånna här tillfällen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Han sa till mig hundra gånger att han skulle göra slut me flickvän.. Men han ljög varenda gång.. Han stannar hos henne till slut iaf, för han vill inte flytta därifrån. Han vill ha allt på en och samma gång.... :(



kram

2010-04-14 @ 11:11:07
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0