Frukost kl 16-17

Har precis ätit frukost,
gud vad lustigt det känns att äta frukost vid 16-17 varje
dag men det börjar ändå bli en vana nu när jag jobbar natt.

 


Nu är jag jätte mätt, länge sen jag åt en sån ordentlig frukost!

Sen är ju frågan vad man ska göra idag?
Jag har alltid varit en sån person som vill hitta på saker hela tiden men sen
jag började jobba natt så har jag inte orkat.
Tycker det är rätt skönt att bara ligga hemma och ta det lungt om dagarna
och sen jobba hela nätterna.
Och desto mera uppskattar jag helgerna också!

Jaja, får se vad som händer. Nu ska i alla fall jag gå ut och ta en
"efter-frukosten-cigg" och ringa runt lite :)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0