Första natten avklarad

Fan så segt det var att jobba igår, eller det gick ganska bra
ändå men vid 04.30-tiden började jag bli riktigt, riktigt trött.
Men det gick, åkte hem vid 05.40 :)
Kändes rätt konstigt att åka hem för att sova då när massa andra
precis gått upp och ska börja jobbet. Plus att det var jätte ljust ute.
Men kan väl inte säga att det var några större problem att somna :)

Fick höra världens grej på jobbet igår, haha, vart helt chockad.
"Gubbarna" som jobbar natt med mig är lite roliga utav sig, dom sitter och
skämtar om massor med saker hela tiden, tex. om sex.
 
Sen hade två av gubbarna fått gå på krismöte med cheferna för att en gubbe
tyckte att det hade uppkommit sextrakasserier bara för att det fanns kvinnligt
sällskap närvarande (alltså jag). Hahaha, sjukt. Dom hade fått massa skit.

Seriöst, ni som känner mig vet att jag är van att höra/lyssna på de mesta och
jag är absolut inte en person som känner mig obehaglig i en sån situation,
det är ju bara kul när de händer lite och man får skratta om nätterna!

Aja, den gubben som anmälde har i vilket fall gått i pension nu och det är ju tur
det. För jag kan ju lova att de inte har några hämningar i vad dom säger på
jobbet alltså :D haha, men det uppskattas bara från min sida!

Nu har jag precis gått upp. Har sovit i 9 timmar och det borde faktiskt räcka för
att orka med natten.
Hoppas de i alla fall för jag vill ju inte sova bort hela dagen :)
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0