Fiesta

Låg och funderade på hur mycket jag drack igår ungefär,
kom fram till att det var ca 15 öl och 1 shot, plus ingen mat på
hela dagen. Usch usch, det funkar inte för mig o min kropp.
Vart skit full såklart, men hade ändå rätt så trevligt :)

Började som sagt dagen på skeppet med the gang och sen vidare 
på fest i Skäggetorp hos Göransson och Nathalie.
Va rätt mycket folk där, både igenkända och nya ansikten :)

Runt 24 åkte vi tillbaka till skeppet igen och tog oss ännu en öl och
shot, där passerade nog jag min gräns alltså, haha.
Men ändå klarade jag av att ta mig in till stan. Kenny sötnos köpte en korv
till mig för att jag inte ätit någonting och sen blev det ännu en öl på 55an.
Åkte hem runt 02-tiden, var så jävla seg.
Fick skjuts hem av Kenny på min cykel så ja slapp gå, skönt :)

Ca 10 min efter att jag kommit hem kom syrran inklampandes,
hon var hungrig och likaså jag så vi gjorde rostade mackor och drack oboý :)
Bra avslut på kvällen! Efter det somnade jag som en stock!

Idag/Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer?
Ingenting planerat än, känns rätt skönt faktiskt.
Att inte ha några planer för en gångs skull utan bara se vad som händer :)
Men på söndag blir det väl "söndagssupen" på skeppet som vanligt ;)
SÅ FAN GORR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0