Fått tillbaka jobbet :)

Har varit en bra dag idag!
Först skjutsade jag Elinore till jobbet och sen har jag vart
förbi Lizette en sväng o lekt me hundarna :)

Har även fått reda på att jag fått tillbaka jobbet :)
Förmodligen enda fram till september, gud så skönt!
Så nu är det nattjobb som gäller igen, 22-06, sön-tors.
Hatar att jobba natt egentligen men de är jävligt bra pengar! :)

Nu håller jag på och lagar lite mat.
Sen ska jag bara ligga i sängen och ta de lungt och glo på film tills
det är dags att hoppa in i bilen och bege sig mot jobbet.
Så nu alla nattpigga människor är det bara att ni börjar ringa mig
om nätterna igen :D Finns tillgänglig när som. 

Alltså dags att hoppa i mina "små" byxor igen, haha.
Eftersom att jag är den enda tjejen på jobbet så har jag killbyxor som
är typ 3 meter för långa och jätte stora i midjan, haha, men men :D

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0