Fan också

Igår åkte jag som sagt hem till Daniella för att
umgås med tjejerna en sväng.
Sen skjutsade jag hem Elli medan jag och Daniella åkte
till ICA MAXI och storhandlade.
Efter det åkte vi förbi mig för att hämta min matlåda och sen
tillbaka hem till Daniella & Jimmy för att göra tacos :)

Vi åt och kollade på Desperate housewives och efter det var
det dags för mig att åka till jobbet.

Kände hela natten igår att jag började bli väldigt irriterad i halsen
och så hostade jag typ hela tiden.
Och idag vaknade jag upp med världens halsont, det är verkligen
helt tjockt i halsen, kan knappt andas.
Plus att jag är jätte snorig, känner mig tung i huvudet och har ont i
magen. Fan i helvete också, jag som aldrig brukar bli sjuk,
åh så ska man få allt på en gång?
Känner mig rätt varm också så frågan är om de inte är feber me. USCH!

Så nu är ju frågan om jag kan jobba ikväll/inatt eller inte?
Som det känns just nu så är det helt uteslutet. Fan :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0