Daniella 20 år!

Gud vilken kväll..
Började som sagt med trerätters hemma hos Daniellas
mamma som hennes mormor tilllagade, riktigt riktigt gott!
Alla blev så mätta så vi knappt kunde röra oss :P

Efter maten blev det presentöppning, Daniella blev jätte nöjd över
grejerna vi köpt så det var ju tur :)
Inte alltid lätt att veta vad man ska köpa i födelsedagspresenter men
hon fick en tröja, frisörshampoo/balsam/hårinpackning, en sminkväska
och ett par örhängen från oss tjejer :)

Vid 21 kom resten av folket, vi blev rätt så många, mer än beräknat men
det var väldigt trevligt :)
Hoppas att Daniella också tycker att kalaset blev lyckat :) 

Vid 24 tiden beställde vi taxi för att åka in mot stan. Började på yngves och 
slutade på Pitchers/Pitch black.
Han även förbi 55an en sväng någonstans där emellan!
Synd bara att jag blev så jälva onyker så jag umgick inte så mycket med 
tjejerna på krogen, hittade en "ny vän" som jag umgicks med i stort sett hela 
kvällen, men det var trevligt det med :) 
 
Efter stängning gick jag, min nya vän, Kenny och Sammy och åt på Burger King.
Oh efter det blev det taxi hem till mig, göött. (lata som inte orkar gå? svar: Ja!)

Emilia ringde och väckte mig för ett tag sen, och det var nog tur det för annars
hade jag nog sovit bort hela dagen, haha :D
Idag/ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det är sånt som märks.
Kan bli att gå bort till Emil en sväng, de skulle grillas och grejer där :)

Nu ska ja ligga kvar i sängen ett tag, orkar inte gå upp riktigt än.
Ska slå på TVn och bara ligga och ha de bra :)
Sen blir det att duscha av sig bakfyllan så man kommer på fötter igen! ;)
Ha en trevlig lördag :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0