Bad Romance?

Verkar som att du är en liten tjejtjusare hörredu,
får alla tjejer på fall, inte lätt, haha.
Tur att jag inte är en person som har lätt för känslor! :)

Jag brukar aldrig läsa andras bloggar,
tycker bara att det är skönt att skriva av sig ibland.
Men plötsligt har det blivit väldigt intressant att klicka in på vissa
personer och tjuvläsa lite om uppdaterad drama ;) 
Nästan så ja tycker synd om dig.
Falska förhoppningar är aldrig roligt att ha/få!

Och du lillkillen,
kanske är dags att tagga ner lite nu innan allt går åt helvete? ;) haha.
Jag tycker i vilket fall att du är rolig att umgås med och en bra vän,
och på den nivån tycker jag gott och väl att vi kan hålla oss :)

______________________________________________________________

Ligger och småglor på hockeyn,
men vad händer? KOM IGEN NU HV.
Jag vet att folk skrattar lite åt att jag helt plöstligt håller på HV
när jag i grunden är ett LHC-fan.
Men det beror på att mina vänner håller på Djurgården och de har hånat
oss massor för att LHC åkte ut, så därför måste HV vinna! ;) mohaha..  

* Som vanligt så är jag duktig på att slänga ut allt ur garderoben
men väldigt dålig på att lägga in det snyggt och fint igen. Nu ligger det tio
gånger så mycket kläder på golvet än vad de gjorde innan *suck*

Jaja, måste försöka få ordning på de här innan ja ska jobba.
För imorgon finns det ingen tid för städning,
plus att jag hatar att fixa i ordning mig och så när det ser ut som
fan runt omkring! Så för en gångs skull ska jag vara duktig och TVINGA
mig själv att fixa detta nu. 
 
Gud vad jag har börjat uppdatera mycket här på bloggen.
Jag brukar ju bara stå ut i ca. en vecka och så tar det en månad tills nästa inlägg,
men nu har jag verkligen fått fart påt :)
Riktigt kul att se att folk läser bloggen dagligen också, det uppskattas såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0